پنجره دوجداره سایبانی چیست

پنجره دوجداره سایبانی چیست

فواید استفاده از پنجره دوجداره  ” تیم کاسپین ”

ساخت و نصب انواع درب و پنجره های آلومنیومی اختصاصی  تک جداره و ۲جداره با انواع برندهای  روز
تولید پنجره upvc با برندهای معتبر همراه با ارائه انواع توری های ثابت ، کشوی ، لولایی و پلیسه ای درج ۱

روش کار ما بدین صورت است که ما با توجه به اینکه واحد تولیدی و فروش و نصب بصورت تخصصی داریم .

راههای تماس با واحد فروش و مشاوره تخصصی :

آمل – نبش اندیشه 51 مجموعه بزرگ تولیدی و دفتر فروش پنجره کاسپین 

09112270855
پنجره دوجداره سایبانی چیست

پنجره دوجداره سایبانی چیست

پنجره سایبانی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های در و پنجره UPVC به ویژه در کشورهای غربی است. یکی از دلایل ساخت درب دوجداره و درب سایبانی که موجب می‌شود افراد زیادی به استفاده از این نوع پنجره در نمای ساختمان خود تمایل داشته باشند این است که پنجره سایبانی فضای داخلی را اشغال نمی‌کند چرا که به صورت بازشو از پایین به بالا به صورت زاویه‌دار به سمت بیرون باز می‌شود. از این‌ رو هیچ محدودیتی در تنطیم زاویه بازشو در درب و پنجره سایبانی وجود ندارد. علاوه‌ بر این درب سایبانی زیبایی و جلوه خاصی را به نمای یک ساختمان می‌دهد.

پنجره سایبانی چیست ؟

پنجره سایبانی به صورت 30 درجه شبیه به سایبان بر روی محور افقی بالایی، باز و بسته می‌شود. از پنجره سایبانی دوجداره در خانه‌ها و ویلاهایی استفاده می‌شود که صاحبین آن‌ها تمایل ندارند حریم داخلی اشغال شود. از این‌ رو پنجره دوجداره سایبانی بدون اینکه فضای داخلی خانه را اشغال کند به صورت زاویه‌دار به سمت بیرون باز می‌شود و مانند یک سایبان، در نمای ساختمان دیده می‌شود و جلوه خاصی به آن می‌دهد.

کاربرد درب و پنجره سایبانی

همانطور که اشاره کردیم پنجره سایبانی ، هیچ‌گونه فضایی را در داخل محیط خانه اشغال نمی‌کند چراکه به سمت بیرون باز می‌شود از این‌رو بیشتر در ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد البته در برخی از موارد، در سرویس‌ بهداشتی و پاسیو نیز استفاده می‌شود.

ساخت انواع پنجره مدل سایبان

از متریال مختلفی شامل: آلومینیوم، چوب و UPVC در ساخت انواع پنجره‌های سایبانی استفاده می‌شود. البته یکی از پراستفاده‌ترین متریالی که در ساخت درب دوجداره سایبانی از آن استفاده می‌شود، متریال یو پی وی ی است. در واقع مزایا و فواید متعددی که متریال UPVC دارد موجب شده است که به یکی از پر استفاده‌ترین متریال‌ها برای ساخت درب و پنجره تبدیل شود. چرا که متریال یو پی وی سی از مقاومت و دوام بالایی در برابر عوامل پوسیدگی و خورنده برخوردار است، وزن سبکی دارد که فرآیند نصب درب و پنجره را آسان‌تر می‌کند و علاوه ‌بر این از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار است.

از سایر مزایا و ویژگی‌های متریال UPVC می‌توان به هزینه نگهداری بسیار ناچیز، عایق صدا، بازیافت ‌پذیری آسان و امکان استفاده از آن برای ساخت انواع مدل‌های درب و پنجره سایبانی اشاره کرد.

اگر می خواهید مستقیم از نماینده معتبر بدون واسطه خرید کنید با ما باشید !

در واحد تولید ما از جوانان فعال و کوشای ایرانی جهت پیش برد اهداف بهره برده ایم .
رونق چرخه اقتصادی و تولید همراه با ارائه محصولاتی با کیفیت از اهداف مجموعه بزرگ کاسپین در شمال کشور می باشد .

جهت سفارش و دریافت پیش فاکتور می توانید با ما در ارتباط باشید .

فاکتورهای گوناگونی در قیمت پنجره دوجداره وجود دارد
هر کدام از این فاکتورها خود تفاوت و دلایل کیفیت می باشد .

تیم کاسپین با دارا بودن پروفیل های شرکتهای معتبر کشور برای تولید درب و پینجره های مورد نیاز شما یک انتخاب برتر می باشد .

نمایندگی وین تک آمل

شرکت کاسپین شمال  تولید کننده با کیفیت ترین انواع درب و پنجره دوجداره
یو پی وی سی در شمال و خدمات فروش و نصب درب و پنجره دوجداره.

گروه درب و پنجره کاسپین اسفندیاری تولید کننده انواع پنجره دوجداره upvc در ابعاد مختلف با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش است.

Call Now

Call Now Button