پنجره دوجداره کشویی چیست

پنجره دوجداره کشویی چیست

فواید استفاده از پنجره دوجداره  ” تیم کاسپین ”

ساخت و نصب انواع درب و پنجره های آلومنیومی اختصاصی  تک جداره و ۲جداره با انواع برندهای  روز
تولید پنجره upvc با برندهای معتبر همراه با ارائه انواع توری های ثابت ، کشوی ، لولایی و پلیسه ای درج ۱

روش کار ما بدین صورت است که ما با توجه به اینکه واحد تولیدی و فروش و نصب بصورت تخصصی داریم .

راههای تماس با واحد فروش و مشاوره تخصصی :

آمل – نبش اندیشه 51 مجموعه بزرگ تولیدی و دفتر فروش پنجره کاسپین 

09112270855
پنجره دوجداره کشویی چیست

پنجره دوجداره کشویی چیست

پنجره کشویی چیست؟

پنجره‌ها انواع مختلفی دارند. ساده‌ترین نوع پنجره را می‌توان پنجره لولایی دانست که به یک سمت باز می‌شود. پنجره‌های لولایی‌ای که از دو سمت باز می شوند و پنجره‌هایی که از ضلع افقی می‌توان آنها را باز کرد از مدل‌های بعدی هستند که وارد بازار شده‌اند. نسل جدید پنجره‌ها هم آنهایی هستند که به صورت کشویی باز می‌شوند. اما پنجره کشویی چیست؟

یکی از انواع پنجره که جدیدتر از نوع لولایی هم هست پنجره کشویی است. بازشوی این پنجره‌ها به صورت ریل است و دو لنگه پنجره به شکل موازی بر روی ریل قرار می‌گیرند و به سمت چپ یا راست یا هر دو حرکت می‌کنند. در واقع پنجره کشویی می‌تواند یک لنگه یا دو لنگه باشد، یعنی یا یکی از اجزاء‌ آن متحرک و یکی از اجزاء ثابت باشند و یا هر دو جزء پنجره متحرک باشند

همچنین این پنجره‌ها بیشتر در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که امکان باز کردن پنجره وجود ندارد. همانطور که می‌دانید پنجره‌های لولایی بازشو برای باز شدن کامل نیاز به فضای خالی هم اندازه عرض پنجره در جلوی خود دارند. ممکن است در جایی به دلیل قرار گرفتن وسایلی مانند کمد یا فضای کم نتوان پنجره را باز کرد. بنابر این بهترین پنجره UPVC برای این مکان‌ها، نوع کشویی آن است.

پنجره دوجداره کشویی چیست؟

سوال بعدی این است که پنجره دوجداره کشویی چیست؟ همانطور که می‌دانید پنجره‌ها از نظر جنس ساخت و نوع شیشه هم به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند. مثلا پنجره‌های آلومینیومی و پنجره‌های UPVC از پرکاربردترین انواع پنجره‌ها هستند. هر کدام از این پنجره‌ها هم امکان دو جداره بودن را دارند. بنابراین به هر پنجره‌ای که دوجداره باشد و به صورت کشویی باز و بسته شود؛ پنجره دوجداره کشویی می‌گویند.

پنجره UPVC کشویی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پنجره‌های یو پی وی سی، مدل پنجره است. اگر پنجره upvc ای دوجداره باشد و به شکل کشویی باز و بسته شود به آن پنجره یو پی وی سی دوجداره کشویی می‌گویند. نوع کشویی آن‌ها هم می‌تواند به صورت افقی یا عمودی باشد. در پنجره‌های کشویی مهم‌ترین رکن، یراق آلات پنجره است. بنابراین هنگام خرید پروفیل درب و پنجره حتما بجز کیفیت خود پروفیل یو پی وی سی باید به کیفیت و آب بندی یراق آلات هم توجه کنید.

این پنجره‌ها از قسمت‌های مختلفی ساخته شده‌اند. از جمله اجزاء پنجره دو جداره، می‌توان به ریل و اسپانیولیت هم اشاره کرد. همچنین اکثر پنجره‌های کشویی توری پلیسه هم دارند که آن‌ها هم به صورت کشویی باز و جمع می‌شوند.

اگر می خواهید مستقیم از نماینده معتبر بدون واسطه خرید کنید با ما باشید !

در واحد تولید ما از جوانان فعال و کوشای ایرانی جهت پیش برد اهداف بهره برده ایم .
رونق چرخه اقتصادی و تولید همراه با ارائه محصولاتی با کیفیت از اهداف مجموعه بزرگ کاسپین در شمال کشور می باشد .

جهت سفارش و دریافت پیش فاکتور می توانید با ما در ارتباط باشید .

فاکتورهای گوناگونی در قیمت پنجره دوجداره وجود دارد
هر کدام از این فاکتورها خود تفاوت و دلایل کیفیت می باشد .

تیم کاسپین با دارا بودن پروفیل های شرکتهای معتبر کشور برای تولید درب و پینجره های مورد نیاز شما یک انتخاب برتر می باشد .

نمایندگی وین تک آمل

شرکت کاسپین شمال  تولید کننده با کیفیت ترین انواع درب و پنجره دوجداره
یو پی وی سی در شمال و خدمات فروش و نصب درب و پنجره دوجداره.

گروه درب و پنجره کاسپین اسفندیاری تولید کننده انواع پنجره دوجداره upvc در ابعاد مختلف با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش است.

Call Now

Call Now Button